Povečanje Verjetnosti Prodaje: Učinkovite Strategije
V tem predavanju raziskujemo sredstva za povečanje verjetnosti uspešne prodaje, osredotočamo se na analizo pomena strategij pred in po sestanku ter orodja za učinkovito oceno prodajnih priložnosti.
V predavanju se udeleženci seznanijo z različnimi strategijami za povečanje verjetnosti prodaje. Predstavlja se analitičen pristop k obravnavi in oceni prodajnih sestankov, kar vključuje pripravo in uporabo Excel nastavitev ter uporabe specifičnih vprašanj, ki lahko izboljšajo razumevanje strank in njihovih potreb.V predavanju se poudarja pomen analiziranja uspešnosti pred in po prodajnih sestankih, kar vključuje preverjanje, zakaj so nekatere prodaje uspešne, druge pa ne. Udeleženci dobijo praktične smernice za oceno verjetnosti prodaje na voljo in se naučijo, kako strategije priprave vprašanj in pojmovanja ponudb vplivajo na razumevanje in interese strank, kar je ključno za uspeh v prodaji. Vsebina predavanja pa vključuje tudi podatke iz knjige Hervija Mackeja, kjer so obravnavana ključna vprašanja, ki jih je potrebno postaviti stranki, kar omogoča dostop do ključnih informacij, ki prispevajo k uspešni prodaji. Predavanje je interaktivno in spodbuja deljenje izkušenj, kar pomaga krepiti znanje in zaupanje v prodajnih procesih.